28 Eylül 2013 Cumartesi

Çiçek Desenli Elbise :)

Selam millet;

Bu aralar okadar yoğunum ki nasıl yetişiyorum bazen ben bile şaşırıyorum :(

Eminin ki hepiniz burda dergisini takip ediyorsunuzdur ozamn buyrun buda Nisan Burda 2013 sayısı 109 numaralı elbise modeli :)
Bu kalıbı denemenizi tavsiye ederim gercekten çok kullanışlı bir kalıp ve bunu kullanarak bır cok elbise modeli de cıkartabilirsiniz.
Normalde fermuarlı eve arkada boyun bölümünde de düğmesi olan bir elbiseydi fakat ben o detaylara girmedim elbise düz diktim ve cok cici bir elbise ortaya cıktı .
Bu dikişimi blog acmadan once gerçekleştirdiğim için yapım aşamalarını sizinle paylaşamıyorum üzgünüm :(
Fakat zorlanmadan dikebileceğiniz bir kalıp olduğunu da belirtmek isterim herkeze güzel, bol neşeli ve mutluluk dolu bir hafta sonu diliyorum görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. Elimde olmayan tek sayı nisan. Arkadaşa verdim unuttuk sonra ve sonuç... yok. Çok güzel olmuş :) Deseni de cıvıl cıvıl :)

    bu arada kelime doğrulamasını kaldırırsan herkes daha rahat yorum yapabilir :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler Nebihan evet gerçekten de cıvıl cıvıl yaz için harika bir elbiseydi :)
    Nisan sayısını istersen nceylan@doganburda.com bu email adresinde Nursen hanım var sadece 6 tl karsılıgında istediğin sayıyı gönderiyorlar kargo ücreti almadan ;)
    Kelime dogrulama için de cok saol bilinçli yapmamıştım hemen düzelttim .

    YanıtlaSil