23 Eylül 2013 Pazartesi

Pileli Etek

Kalıp kullanmadan etek dikimi :)

Aşamaları ;

llk olarak bel ölçünüzü alın ve pile genişliğini belileyin ben 8 cm olarak yaptım buda bel ölçümün yarısı + 24   ( 3 pile koydum her biri 8 cm oldugundan 8x3 =24 ) olarak ölçü aldım tabi bu sadece ön için geçerli aynı işlemi arka parça için de gerçekleştiriyoruz tabi dikiş payını bırakmayı atlamıyoruz.
Daha donra pilelerin dikişlerini gerçekleştiriyoruz belden itibaren dikine olarak cok uzun olmayan bir
 dikiş olucak yüksek bel olduğu için pile boyunu çok uzatırsanız basen kısmından kabarık durucak ve hoş olmayan bir görüntü çıkıcaktır.
Son olarakta ceplerimizi ekliyoruz ve istedğiniz kalınlıkta kemeri yapıyoruz.

Umarim yeterince acıklayıcı olmuşumdur bu benim ilk eteğim desem :) ama anlaşılmayan bir nokta da yazabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağim bende henüz öğrenme aşamasında olan bir amatörüm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder