21 Eylül 2013 Cumartesi

Masa Örtüsü

Merhaba ,

Sizi bilmem ama ben balkonda vakit geçirmeye bayılanlardanım bu sebepten dikiş makinası alır almaz balkon masama çok cici bir takım diktim. Bu arada belirtmeliyim ben usta bir terzi değilim dikiş dikmeyi bırakın ine dahi elime almış değildim :) bir kaç aydır dikişle uğraşıyorum ve çıkan sonuçlardan da memnun kalınca sizlerlede paylaşmak istedim. 


Aslında dikişe yeni başlayanlar için iyi bir başlangıç. 

1. adım : İlk olarak masanın botlarına göre bir masa örtüsü dikiniz kenarlarını makinanızın özelliklerine göre değişik modeller vererekşekillendirebilirsiniz
2. adım : Minderleri sandalyelerinizin ölçülerinde kumaşınızı kesiyorsunuz daha sonra içini doldurun ben silikon ile doldurmayı tercih ettim daha kullanışlı oluyor ve pufuduk duruyor :) 
3. adım : İçini doldurduktan sonra kenarlerını kapatın ve ortada ki dikişler için yer belirleyin.
4. adım : Belirlediğiniz noktaları ister eliniz de dikin ki bunu tavsiye etmiyorum kumaşınız biraz inceyse hemen atabiliyor. Ben makinede diktim ilik acmak için kullanılan ayar yardımıyla diktim deneyin çok kolay ....

4 yorum:

  1. çok cici olmuş eline sağlık :)
    bende dikişle uğraşıyorum,ne zamandır da aklımda masa örtüsü dikmek var ve bu sandalye minderleride çok hoş fikir :)
    bir daha yapıcak olursan dikiş aşamalarını resimli bi şekilde bekliyorum :))
    bende sayfama beklerim
    http://elbisemoda.blogspot.com/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkürler :)bunu önceden yapmıştım o yüzden bu şekilde oldu ama bundan sonraki çalışmaları aşamalı bir şekilde yayınlıcam.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bahçemde vakit geçirmeye bayılıyorum. dikişte biraz ilerler ilerlemez hemen dünya kadar kumaş aldım paraya kıyıp ikea'dan! çok özenmiştim... 2 yıl geçti... hala dikilmeyi bekliyorlar :D
    bu sebeple... tebrikler yani! :))

    YanıtlaSil