20 Ekim 2013 Pazar

Tatil Bitti :)


Tatil de bitti gerçekten. Alışveriş , kurban ,gezme derken eee bide araya benim doğum günüm girince yogun ve hediyeli güzel bir bayram tatili geçirdik.Umarım herkezin bayram tatili oldukça güzel geçmiştir tabi bu süre zarfında blogumdan ve makinamdan baya uzak kaldım tamda yeni yeni bişeyleri çözmeye başlamışken :)
Bir önceki yazımda da belirtmiştim kumaşlarım bitti diye sesim duyuldu galiba annem bi geldiki elinde bir sürü kumaş heheheh çok güzel dedım sonra Samsuna gittik kayınvalidemlerin yanına ne görim kumaaaşşş çok güzel hemde benim için hehehe hemen aldım tabii eeee kumaş çok oldu ama benimde almam lazım çıkarsın dışarı kumaşçı kumaşçı dolşırsın hoşuma gidenleri aldım resimlerinide hemen sizlerle paylaşmak istedim. En alt ta bulunan mavi güllü kumaş gerçekten harika kadife ve likralı kalem etek dikme planlarım var onunla ilgili diğerleri için de bir sürü fikrim var ama tabi sizden gelicek fikirlerede açığım.. Bu arada bilmem farkettiniz mi ama yaz bitti benim çiçekli kumaşlara olan aşkım bitmedi bayılıyorum yaaaa çok güzeller.... Ama kötü birşey var kendik 29 Ekim kapsamı için kırmızı kumaş almayı unuttum :( burdan bakıcam artıkkk...Hadi bakalım iş başınaaaa.....Hoşcakalınnn



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder